bilety kolejowe pomoc


 

1. Wypełnienie formularza
Warunkiem złożenia zapytania o rezerwację na wybrane połączenie jest dokładne wypełnienie formularza i przesłanie go do Biura Podróży JANUS oraz akceptacja regulaminu.Potwierdzeniem przyjęcia zapytania i końcową ofertą jest wiadomość zwrotna przesłana przez konsultanta serwisu pocztą elektroniczną na wskazany w formularzu adres zawierająca potwierdzenie dostępności miejsc lub wybór połączeń alternatywnych wraz z warunkami dokonania zakupu biletu ( szczegółowymi informacjami dotyczącymi rozkładu jazdy, całkowitą ceną połączenia wraz ewentualnymi opłatami dodatkowymi oraz formą płatności odpowiednią dla danej rezerwacji). 
2. Czas realizacji zamówienia.
Potwierdzenie rezerwacji jest wysyłane w możliwie najkrótszym czasie po złożeniu zamówienia z wyjątkiem: – zamówienia złożone po godzinie 18 dnia roboczego – potwierdzane do godz 12 następnego dnia roboczego. – zamówienia złożone w dni wolne i święta – potwierdzane do godz 12 dnia pierwszego dnia roboczego. W przypadku wybrania opcji zakupu i dostarczenia biletu przez kuriera prosimy o składanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem ( min 3 dni robocze do wyjazdu). 
3. Odbiór biletu
   » Odbiór biletu w biurze

WARSZAWA – Biuro Podróży JANUS – al.Jana Pawła II 46/48 paw. 19
bez dodatkowych opłat

» Dostarczenie przez kuriera na trerenie Warszawy

20 zł

» Dostarczenie przez kuriera poza Warszawą: cena jest ustalana indywidualnie

 

4. Formy płatności
Po zapoznaniu się z tymi informacjami dokonujecie Państwo wpłaty podanej kwoty na wskazane niżej konto. Wpłaty można dokonać przelewem bankowym, kartą kredytową, a także gotówką*.

47 1160 2202 0000 0000 3690 4966
Bank Millenium SA 
5. Potwierdzenie
Potwierdzenie dokonania przelewu odsyłają Państwo faxem na numer (0-22) 635-35-81.
Potwierdzenie wpłaty jest równoznaczne z zakończeniem rezerwacji i dokonaniem sprzedaży.
Prosimy o przestrzeganie ustalonych z konsultantem terminów płatności – gwarantuje to utrzymanie wstępnie rezerwowanych miejsc. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy kontaktować się z naszym biurem e-mail:
biuro@janustravel.pl
lub telefonicznie.
Brak wpłaty w określonych terminach – jest traktowany jako rezygnacja z biletu.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub jesteś niezdecydowany wyślij e-mail’a z pytaniem.